tp time naik train je mesti ada lagu celine dion because u loved me..everytime naik train long distance mesti ada lagu tu..lg2 time p singapore..lepas woodlands checkpoint nk ke tanjong pagar mesti ada lagu tu.bes nye..bangun pagi sambil baring kt katil tgk pemandangan matahari tgh naik sambil denga lagu tu..cool
gamba ni amik time dlm train form 5 lepas spm..temankn abg p singapore..ktorg pergi balik hari je..carik baju kt orchard road pastu teros balik kl..da die nk belanja kn..ikot je la..at least dpt pegi free..yeay
xder keje x bole tido dlm train
stesen gemas negeri sembilan
dan rabu hari tu naik train dr ipoh..denga lagi lagu celine dion tu..hish..mmg lagu tu trademark utk KTM kot rasenya
anak anak along
bes nye lagu ni..jiwang gilerrrrr..seni kata yg mengancam
You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith coz you believed
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith coz you believed


No comments:
Post a Comment